EVIDENCE-BASED METHODOLOGY ON STUDYING STUDENTS’ LEADERSHIP SKILLS

Authors

DOI:

https://doi.org/10.31499/2306-5532.1(31).2017.90934

Keywords:

лідерські якості, лідерство, неформальна освіта, неурядові організації, кількісні методи дослідження лідерських якостей, якісні методи дослідження лідерських якостей.

Abstract

Статтю присвячено плануванню дослідження сформованості лідерських якостей учнів. Висвітлено дослідницькі рівні та дії, які дадуть змогу оцінити стан та розвиток лідерських якостей учнів до,  під час та після застосування моделі розвитку лідерства, розробленої на основі вивчення американського досвіду неурядових організацій для старшокласників. Обґрунтовано необхідність поєднання кількісних і якісних методів дослідження.

Author Biography

Ielyzaveta Panchenko, УДПУ імені Павла Тичини

Аспірант

References

Antonakis, J., Cianciolo, A. and Sternberg, R. (2004). The nature of leadership. 1st ed. Thousand Oaks, CA: Sage Publications.

Arthur, J. (2012). Research methods and methodologies in education. 1st ed. London: Sage publications.

Cohen, L., Manion, L. and Morrison, K. (2011). Research methods in education. 1st ed. Abingdon, Oxon: Routledge.

Coleman, M. and Briggs, A. (2002). Research methods in educational leadership and management. 1st ed. London: P. Chapman Pub.

Creswell, J. (2003). Research design. 1st ed. Thousand Oaks, Calif.: Sage Publications.

Creswell, J. and Creswell, J. (2007). Qualitative inquiry & research design. 1st ed. Thousand Oaks: Sage Publications.

Denzin, N. (2009). The research act. 1st ed. New Brunswick, NJ: AldineTransaction.

Jensen, M. (2017). Leadership and Leadership Development: An Ontological Approach. [online] Available at: http://www.hbs.edu/faculty/Pages/item.aspx?research=6811 [Accessed

Jan. 2017].

Kendall, M. (1946). The Nature of Inquiry. (Merton and. [online] Available at: https://islmblogblog.files.wordpress.com/2016/05/rme-edu-helpline-blogspot-com.pdf [Accessed 15 Jan. 2017].

Klenke, K., Martin, S. and Wallace, J. (2008). Qualitative research in the study of leadership. 1st ed.

Lincoln, Y. and Guba, E. (1985). Naturalistic inquiry. 1st ed. Beverly Hills, Calif.: Sage Publications.

Mansfeld, Y. and Pizam, A. (2006). Tourism, security and safety. 1st ed. Amsterdam: Elsevier Butterworth-Heinemann.

Mckernan, J. (1996). Curriculum Action Research. A Handbook of Methods and Resources for theReflective Practitioner. Second Edition. 1st ed. Kogan Page Limited.

Panchenko, I. (2014). Rolʹ orhanizatsiyi «Dystrybutyvni osvitni kluby Ameryky» u formuvanni lidersʹkykh yakostey ditey ta molodi shkilʹnoho viku u systemi neformalʹnoyi osvity u SSHA. Zbirnyk naukovykh pratsʹ studentiv ta molodykh uchenykh, pp.183-188.

Panchenko, I. (2014). Rolʹorhanizatsiyi «MaybutnifermeryAmeryky» uformuvannilidersʹkykhyakosteyditeytamolodishkilʹnohovikuusystemineformalʹnoyiosvityuSSHA.Pedahohichnamaysternistʹ : metodolohiya, teoriya, tekhnolohiyi : MaterialyIMizhnarodnoyinaukovo-praktychnoyiInternet-konferentsiyi., pp.89-91.

Turner, S. and Risjord, M. (2007). Philosophy of anthropology and sociology. 1st ed. Amsterdam: Elsevier/North-Holland.

Yin, R. (2003). Applications of case study research. 1st ed. Thousand Oaks: Sage Publications.

Published

2022-08-11

How to Cite

Panchenko, I. (2022). EVIDENCE-BASED METHODOLOGY ON STUDYING STUDENTS’ LEADERSHIP SKILLS. Studies in Comparative Education, (1). https://doi.org/10.31499/2306-5532.1(31).2017.90934

Issue

Section

ARTICLES